Service en dienstverlening zit bij Bakker en Schnabel in het dna
De ligging van een locatie, de sfeer, de trainingsruimte en -faciliteiten en zélfs de keuken: het is allemaal van invloed op de kwaliteit een de training, daar is zelfstandig trainer Stef Soons van overtuigd. “Bij Bakker en Schnabel begrijpen ze precies wat voor locatie ik nodig heb om mijn trainingen tot een succes te maken.”
“In mijn trainingen – onder meer voor Ondernemingsraden en belangenorganisaties – werk ik graag met creatieve werkvormen en ‘energizers’: fysieke oefeningen om de energie in de groep weer te laten stromen. Als de ruimte zich daar niet voor leent, word ik in mijn mogelijkheden beperkt en dat komt mijn deelnemers niet te goede. Het eten kan ook zo’n spelbreker zijn tijdens langere trainingen. Hotels pakken tijdens een tweedaagse graag flink uit – even laten zien hoe goed en uitgebreid de keuken is. Met als resultaat dat ik na zo’n copieuze lunch of diner mensen nauwelijks meer uit een dip krijg. Bakker en Schnabel bespreekt dit vooraf duidelijk met de locatie. Zij luisteren goed naar mijn wensen en komen altijd met drie geschikte alternatieven, zodat ik echt iets te kiezen heb.”
Bent u ook nieuwsgierig naar een duurzame relatie die werkt in uw voordeel?
Neem contact op >‘Typerend voor Bakker en Schnabel: de dienstverlening houdt niet op bij het regelen van een goede locatie’
Lezen en schrijven
“Mijn relatie met Bakker en Schnabel bestaat al zo’n 15 jaar. We kunnen met elkaar lezen en schrijven. Met Renske Bakker spar ik ook regelmatig over het ondernemerschap: wat kom jij tegen, hoe pak je bepaalde dingen aan. Dat is ook wel typerend voor Bakker en Schnabel: de dienstverlening houdt niet op bij het regelen van een goede locatie. Als er iets anders is waarmee zij je kunnen helpen, zullen ze dat altijd doen. Zo liep ik er pas tegenaan dat ik een aantal zaken moest plannen en regelen, wat maar niet lukte omdat verschillende partijen niet reageerden. Erg frustrerend. Renske bood aan zich er even mee te bemoeien en had binnen een paar uur alles perfect voor elkaar. Top! Dat je op zo’n moment niet zegt: ‘veel succes’, maar meedenkt en actie onderneemt: dan zit service en dienstverlening je dus echt in het dna. En dat geldt zonder uitzondering voor iedereen bij Bakker en Schnabel.”